Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym Ekspertem. Nasi eksperci są dostępni pod numerem 519 959 984 przez 6 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku od 9:00 do 20:00, a także w soboty w godzinach 11:00 – 17:00.
Jak dostarczane są produkty?
Produkty dostarczane są bezpłatnie kurierem, na adres wskazany w zamówieniu. Zamówienia dostarczamy w 1-2 dni robocze. Jeśli otrzymamy Twoje zamówienie przed godziną 16:00, zostanie wysłane tego samego dnia.
Zwrot produktu w ciągu 30 dni. Czy ta możliwość dotyczy wszystkich urządzeń?
Tak, przy zakupie dowolnego urządzenia IQOS lub lil SOLID 2.0 w naszym sklepie internetowym oferujemy aż 30 dni na zwrot. Możesz zrezygnować z zakupionych przez siebie produktów i odesłać je do nas w ciągu 30 dni od daty dostarczenia zamówienia, bez podawania powodów. Produkt możesz zwrócić bezpłatnie kurierem DHL lub w paczkomacie InPost - szczegóły dotyczące zwrotu produktów znajdziesz tutaj.
Chcę zapłacić dopiero po 30 dniach. Jak mogę skorzystać z opcji płatności odroczonej?
W procesie składania zamówienia będziesz wybierać preferowaną metodę płatności. Po wybraniu opcji płatności online i wybraniu Przelewy24 wyświetli się bramka płatności – będziesz mieć na niej do wyboru opcję PayPo. Więcej informacji na temat płatności odroczonych znajdziesz w naszej sekcji najczęściej zadawanych pytań tutaj.
Masz pytania?
Chętnie na nie odpowiemy.
Skorzystaj z pomocy naszych ekspertów dzwoniąc pod numer 519 959 984.
Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji
od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 20:00
oraz w soboty w godz. 11:00 - 17:00